Welcome

Sabtu, 15 Jun 2013

Selamat Tinggal Sara ☹







Last moment with Sara 

Hai Assalamualaikum :) Saya nak cerita pasal kawan baik saya , Nur Sara Ielia binti Zainal Asri. Saya kenal dia sejak form 1. Dialah orang pertama yang saya tegur and dialah kawan pertama saya dalam kelas 1 perdana 2011 sebab dia duduk sebelah saya. Gugup weh nak tegur dia sebab muka dia garang waktu tu , siap susun ayat lagi hahaha. Tahun ni dah masuk 3 tahun dah berkawan dengan dia and still satu kelas. Kitaorang jadi kawan baik. Tapi tiba tiba tahun ni dapat berita sedih dia kata nak pindah Langkawi sebab ayah dia kerja sana. Serious sedih oh bila tahu tapi saya yakin kalau ade rezeki , kalau panjang umur inshaAllah kitaorang akan jumpa lagi. 

13 hari bulan haritu dia ade buat makan-2 dekat rumah. Dia ajak satu kelas 3 Perdana. Kitaorang lepas habis sekolah terus pergi rumah sara ramai-ramai macam nak pergi rombongan kawin pun ade aku tengok haha. That day was the best moment ever with Sara & 3 Perdanarians Family ❤ 

The moment bila nak balik rasa macam tak nak balik je. Nak tatap muka sara and luangkan masa dengan sara lama lama. Nak menangis je rasa time tu tapi tahan je. So lepasni saya akan merindui dia hmm. Sara, our friendship not end here but forever. I will miss you Saraaaaaa. Take care dekat sana. Goodluck in everythings. Wherever you are, just be yourself. I LOVE YOU VERY MUCH ❤

Tiada ulasan:

Catat Ulasan